fredag 24 februari 2012

Blogglänkar

Eftersom jag ibland får förfrågningar om länkbyte så vill jag gärna förklara hur jag arbetar med utlänkar från sajten:
  • Jag söker alltid efter bloggar som är intressanta för mig och mina läsare. De ska handla om ekonomi och investeringar, de ska huvudsakligen ha ett värdeperspektiv och de ska hålla hög och jämn kvalitet. Jag håller absolut inte med om allt som står i dessa bloggar, men de erbjuder intressanta perspektiv och kompletterande åsikter till mina egna.
  • Jag länkar ovillkorat, jag kräver inga motlänkar.
Jag tror att jag på så sätt höjer kvaliteten på min egen blogg och ger mina läsare och mig själv bästa möjliga information. Till er som vill att jag ska länka till er: fortsätt för all del att mejla eller kommentera, men beslutet att länka kommer alltid att handla om kvaliteten ni har på era egna sajter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.